Oportunidades
Seguimiento Combustible
Sucursales
Portal Clientes

PREGUNTAS FRECUENTES

1- ¿Cuáles son los horarios de atención de las sucursales de Coagra?

Horario temporada baja (desde enero a julio)

– Lunes a viernes de 8:30hrs a 13:30hrs – 14:20 a 18:00hrs.

Horario temporada alta (desde agosto a diciembre) – Lunes a viernes de 8:30hrs a 13:30hrs – 15:00hrs a 18:00hrs y sábados de 8:30hrs a 11:50hrs

2- ¿Cómo me contacto con Coagra?

Al fono 600 3 200 200 o a través de los formularios de contacto disponibles en www.coagra.cl

3- ¿Cómo me hago cliente de Coagra?

Debo acercarme a la sucursal más cercana o contactarme con una ejecutiva al fono 600 3 200 200

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound
Oportunidades
Seguimiento de Combustible
Sucursales
Portal Clientes